Produkty

B2B obchodné skupiny - motivačné a hodnotiace systémy

V spolupráci s HR oddelením analyzovať nastavené odmeňovacie a hodnotiace systémy a doporučiť zmeny s cieľom vyššieho výkonu zamestnancov.

B2B obchodné skupiny - stredný manažment obchodnej skupiny

Správny postup pri riadení obchodnej skupiny.Kompetencie stredného manažmentu , manažérske postupy: plánovanie, riadenie, vedenie, motivácia,kontrola,analýzy a reporting.

B2B obchodné skupiny - kroky obchodnej návštevy

Popis jednotlivých krokov obchodnej návštevy,správne stanovovanie SMART cieľov a ich prezentácia zákazníkovi,vedenie predajného rozhovoru a jeho spätné analýza, kroky k dosiahnutiu úspechu.

B2B obchodné skupiny - základné kompetencie jednotliých členov

Analýza a popis pracovného miesta jednotlivých členov obchodnej skupiny , popis rozsahu kompetencií a zodpovedností, personálna a odborná podriadenosť.

B2B obchodné skupiny - rozsah a štruktúry

Analýza stavu obchodnej skupiny s hľadiska potrieb spoločnosti, jej pôsobenia na trhu,počtu a typu zákazníka,cieľov,pokrytia a kompetencií v štruktúre.

RETAIL - analýza systému riadenia maloobchodu

Analýza kompetencií jednotlivých stupňov riadenia maloobchodnej siete, nastavenie systémov komunikácie vo vertikálnej aj horizontálnej štruktúre riadenia.

RETAIL - analýza motivácie a odmeňovacieho systému

Analýza z cieľom odhaliť motiváciu personálu podávať lepšie výkony,analýza motivačného - odmeňovacieho systému a doporučenia na zlepšenie.

RETAIL - tréning obchodných zručností a komunikácie

Zistenie aktuálneho stav komunikačných zručností personálu ,vypracovanie manuálu na systematický tréning obchodných zručností

RETAIL - nezávislý mystery shopping

Vo vlastných aj konkurenčných predajňiach pri ktorom sa posudzujú základne parametre výkonnosti personálu ako aj predajne napr: - rýchlosť obsluhy - komunikácia personálu/odborné znalosti aj komunikačné zručnosti - prezentácia tovaru podľa štandardov - merchandising - reklamácie...

1 | 2 >>