Produkty
B2B obchodné skupiny - motivačné a hodnotiace systémy
V spolupráci s HR oddelením analyzovať nastavené odmeňovacie a hodnotiace systémy a doporučiť zmeny s cieľom vyššieho výkonu zamestnancov.
B2B obchodné skupiny - stredný manažment obchodnej skupiny
Správny postup pri riadení obchodnej skupiny.Kompetencie stredného manažmentu , manažérske postupy: plánovanie, riadenie, vedenie, motivácia,kontrola,analýzy a reporting.
B2B obchodné skupiny - kroky obchodnej návštevy
Popis jednotlivých krokov obchodnej návštevy,správne stanovovanie SMART cieľov a ich prezentácia zákazníkovi,vedenie predajného rozhovoru a jeho spätné analýza, kroky k dosiahnutiu úspechu.
B2B obchodné skupiny - základné kompetencie jednotliých členov
Analýza a popis pracovného miesta jednotlivých členov obchodnej skupiny , popis rozsahu kompetencií a zodpovedností, personálna a odborná podriadenosť.
B2B obchodné skupiny - rozsah a štruktúry
Analýza stavu obchodnej skupiny s hľadiska potrieb spoločnosti, jej pôsobenia na trhu,počtu a typu zákazníka,cieľov,pokrytia a kompetencií v štruktúre.
RETAIL - analýza systému riadenia maloobchodu
Analýza kompetencií jednotlivých stupňov riadenia maloobchodnej siete, nastavenie systémov komunikácie vo vertikálnej aj horizontálnej štruktúre riadenia.
RETAIL - analýza motivácie a odmeňovacieho systému
Analýza z cieľom odhaliť motiváciu personálu podávať lepšie výkony,analýza motivačného - odmeňovacieho systému a doporučenia na zlepšenie.
RETAIL - tréning obchodných zručností a komunikácie
Zistenie aktuálneho stav komunikačných zručností personálu ,vypracovanie manuálu na systematický tréning obchodných zručností
RETAIL - nezávislý mystery shopping
Vo vlastných aj konkurenčných predajňiach pri ktorom sa posudzujú základne parametre výkonnosti personálu ako aj predajne napr:
- rýchlosť obsluhy
- komunikácia personálu/odborné znalosti aj komunikačné zručnosti
- prezentácia tovaru podľa štandardov
- merchandising
- reklamácie...